Subject: Palume teie arvamust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Fri, 1 Nov 2024 11:14:42 +0200

Tere!

Tartu Linnavalitsus menetleb praegu ehitusteatist nr 2411201/26942 
aadressile Tartu maakond, Tartu linn, Ranna tee T1// Vorbuse küla, Emajõgi 
V3 (Ranna tee 3 ujuvkai) ja soovib teie arvamust eelnõule.

Arvamuse avalduse kutse põhjus: Emajõkke rajatakse sõudebaasi ujuvkai.

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/27162157>  (menetlus nr: 
457728), määrake omalt poolt arvamuse avalduse eest vastutav kasutaja ja 
kontrollige eelnõu andmeid.

Arvamust eelnõu kohta ootame kuni 11.11.2024 (k.a). Pärast selle tähtaja 
möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Tartu Linnavalitsus) või menetleja (SIGNE VEERMAA) poole.

Tegemist on automaatteavitusega ja sellele vastata ei saa. Ehitisregistri 
menetluskeskkonnaga seotud tehnilistes küsimustes aitab teid meie 
klienditugi aadressil [email-masked] <mailto: [email-masked]>  ja 
telefonil 625 6363.

Lugupidamisega

Ehitisregister